Láthatáron a következő VW Golf, megújul a bestseller
A jelenleg forgalomban lévő Golf mára egy kicsit megfáradt, de már nem kell sokat várnunk az utódjára.
A jelenleg forgalomban lévő Golf mára egy kicsit megfáradt, de már nem kell sokat várnunk az utódjára.
Hamarosan érkezhet a Volkswagen konszern népszerű kisautójának alaposan felpaprikázott új változata.
A Volkswagen népszerű középkategóriás autójának ára nem sokat ingadozott az elmúlt évtizedekben.
Azt nem lehet mondani, hogy a Golf az autóipar zsigeri szívtiprója. De szerencsére azért vannak olyan változatai, amelyektől azonnal elterül egy igazi autóbolond. Ilyen a Golf IV-esből az R32.
Az autósnak szerencséje volt: a HÉV nem pont akkor jött, amikor a tilos jelzésen áthaladt a kocsijával.
Ezt a teljesen gyári karosszériás, elsőre tuningmentesnek tűnő Golfot nehéz lesz legyorsulni a piros lámpánál.
A Volkswagen 22 ezer VW Golf és Passat modellt nem tudott a terveknek megfelelően legyártani a beszállítói viták nyomán kialakult alkatrészhiány miatt - írta a Welt am Sonntag lap.
A népautómárka igazi népautója.
A kocsi a German Race 1000 nevű eseményen állt rajthoz, hogy megmutassa, mire is képes a fél mérföldes gyorsulási versenyen.
Ez a laikusok számára teljesen hétköznapinak tűnő Golf akár még a szupersportkocsikat is képes legyorsulni.
Az R csúcsváltozat mostantól 310 lóerővel gazdálkodhat, míg a paletta másik végén megjelent az 1.0 literes háromhengeres alapmotor.
Nagyon úgy fest, a hobbi terepes autók sokasodása nem érhet véget, a Golfból is lesz emelt hasmagasságú változat.
A Trabant 601 Deluxe nemcsak a gyorsulási versenyt húzta be, a dízelbotránynak is beintett egyet.
A Volkswagen (VW) német autógyártó csoport és két beszállító vitája miatt hétfőtől legkevesebb egy hétre felfüggesztik az egyik legnépszerűbb európai autótípus, a Volkswagen Golf gyártását a VW wolfsburgi és zwickaui üzemében és kényszerszabadságra küldik a dolgozókat.
Vitába kerültek a két legnagyobb beszállítóval, 12 milliárd forintnál is több lehet a káruk.
Hát lehet, nem ilyen véres VW-tetoválásra vágyott ez a Golf-tulaj.
Dominik Hoberg, a cég egyik kommunikációs vezetője szerint nem kell már sokat várni a 400 lóerős gépre.
Ha nincs egy Golf kéznél, egy Jetta is megteszi. Házi barkácsolóknak kötelező anyag következik.
Sajnos csak a fékpados mérésről készült felvétel, de azért így is elég bíztatónak tűnik a szerkezet, cserébe pedig elárulták, hogy mennyi pénzbe kerül egy ilyen átalakítás.
A Mercedes vadonatúj luxuslimuzinjának csak a tengelytávja 4,4 méter, ami jócskán meghaladja a negyedik generációs Golf teljes hosszát.